יום רביעי, 1 באפריל 2020

כמה עולה פאה משיער טבעי?


השימוש בשיער טבעי מאפשר לשדרג את הפאה ולהפוך אותה לעמידה, חזקה ואסתטית יותר. עם זאת, לכל התכונות והיתרונות הללו יש גם השפעה על המחיר

בחירה נכונה של פאה מתייחסת בין היתר לסוג החומרים שבהם השתמשו כדי לייצר אותה. על קצה המזלג, אפשר להזכיר את ההבדלים העיקריים בין פאות משיער טבעי לבין פאות שמיוצרות משיער סינתטי. ספציפית יותר, ייתכן וניתן יהיה גם להצביע על הבדלים בין פאות מסוימות בתוך כל קטגוריה – בין אם מדובר על השיער הטבעי או על השיער הסינתטי.

היתרונות של שיער טבעי

שיער טבעי מקבל עדיפות אצל נשים וגברים שרוצים למצוא את הפאות שמתאימות להם. נכון להיום, פאות מן הסוג הזה הן הפתרון המועדף אצל נשים או גברים עם אלרגיה לחומרים סינתטיים. בנוסף, הפאות שמיוצרות משיער טבעי נראות טוב יותר ולכן הן מועדפות אצל גברים או נשים שמחפשים את ההיבט הדקורטיבי. מצד שני, החיסרון של שיער טבעי הוא היצע נמוך – שגורם לעליית מחירים.

פאות משיער טבעי

פרמטרים המשפיעים על המחיר

החדשות הטובות הן שיש פרמטרים פחות או יותר קבועים שמשפיעים על השאלה כמה יעלו פאות משיער טבעי. הנה השיקולים העיקריים ומה שעומד מאחוריהם:
א. איכות השיער שבו משתמשים – לא כל שיער טבעי שמשמש לייצור פאות הוא באותה איכות. אם רוצים להשיג פאה טובה צריך לשלם בהתאם, כי שיער טבעי מגיע במגוון איכויות. לרוב, שיער עבה ובריא שלא עבר צביעה מעולם יהיה יקר יותר משיער דק שעבר צביעות או סובל מקצוות שרופים ומפוצלים.
ב. עובי הפאה – את עובי הפאה בוחרים לפי כמות השיער ועובי השיער. ככל שהפאה תהיה עבה יותר, כך המחיר שלה יעלה גם בעת השימוש בשיער טבעי וגם בעת השימוש בתחליפים סינתטיים.
ג. עיצוב פאה – המחיר של כל פאה מושפע מהעיצוב שלה. עיצוב יוקרתי, בהתאמה אישית ובאופן מיוחד יעלה את המחיר בהשוואה לפאה גנרית שנמכרת מוכנה עבור גברים ונשים בגילאים שונים. מצד שני, צריך לזכור שפאה היא השקעה לטווח ארוך.
ד. המותג וסלון הפאות – פאות שמיוצרות משיער טבעי נמכרות במגוון רחב של מותגים ובסלוני פאות מכל רחבי הארץ. אם רוצים לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על איכות הפאה, צריך לבחור היטב את הספק ואת החנות.

טווח מחירים

פאות משיער טבעי יעלו 3,000-10,000 ש"ח לפי הפרמטרים המיוצגים לעיל. זה אומר שאם למשל רוצים פאה משיער איכותי שלא עבר צביעה מעולם וגם מבקשים התאמה אישית של העובי והעיצוב, המחיר יתקרב לכמה עשרות אלפי שקלים. מנגד, פאה משיער טבעי שנמכרת מתוך קטלוג קיים ובאיכות סטנדרטית תעלה כ-4,000 ש"ח. בכל מקרה, עדיף להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמקבלים החלטה סופית ובעיקר לדעת מה משפיע על המחיר ולא רק על האיכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה